سهاسها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا،عشق ما

شهریور

1392/9/6 15:34
نویسنده : مامان زهرا
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

خوب میدونی که این ماه تولدته و دوسالت میشه نازنینم

باورم نمیشه انقدر زود دوسالت شد،

دنیا اومدی 3و400 بودی الان با وجود اینکه از نرمالت پایین اومدی 11و 700 شدی

52 سانت بودی الان ماشالله 91 سانتی (هنوز یک متر نیستی .اما از  شیطونی و کارهات فکر میکنم نصفت زیر زمینه )قلب

سها را ببین در گذر این دوسال

تولد ، یک سالگی و حالا تولد دوسالگی

 

الهی هزار ساله شی دختر خوشگلم

خیلی دوستت دارم قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

تولدت را با چند روز تاخیر گرفتیم

تولدت مبارک ستاره کوچولوی ما سها خانم 

البته یک جشن کوچولو همون شب تولد اصلیت سه تایی گرفتیم اما جشن تولدت را بخاطر فصل گردو ریزی بابایی اینا تو مهر گرفتیم

.تولد

سه تایی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مرمر
27 مهر 92 13:36
تولد تولد تولدت مبارک خیلی خوشکل وملوسی


ممنون عزیز دلم
حمیده مامان علی
2 آبان 92 13:43
سلام عزیزم تولدت مبارک



ممنون گلم
علی جون را ببوس ازطرف خاله
نی نی
3 آبان 92 10:17
هزار ساله شی انشالله این دختر ملوس عروسک


ممنون نظر لطفتونه

من و پسرم
11 آبان 92 17:14
چقدر نازی خانم طلا
تولدت مبارک


مرجان(دوست ِمامان)
11 آبان 92 17:23
عزیز دلم!
هزار ماشالله!
خیلی جیگره!
عکسش تو عقد خاله ش دل منو برد!


ممنون عزیزم